Закони України:
Укази Президента України:
Постанови Кабінету Міністрів України:
Акти Кабінету Міністрів України:
- від 5 жовтня 2009 р. N 1122 "Питання штатного розпису дошкільних навчальних закладів"
- від 5 жовтня 2009 р. N 1124 "Про затвердження Положення про центр розвитку дитини"
Накази Міністерства:
- Наказ МОН України від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності» зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13 травня 2015 року за № 520 / 26965
- Наказ МОН України від 06.02.2015 № 104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» зареєстровано в Міністерстві юстиції України 26 лютого 2015 року за № 224/26669
- Наказ Міністерства № 67 від 30.01.2015 «Про затвердження Порядку державної атестації дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів» зареєстрований в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 173/26618
- "Про затвердження Інструкції про ділову документацію в дошкільних закладах"від 01.10.2012 № 1059
- "Про впровадження програми розвитку дітей старшого дошкільного віку "Впевнений старт"від 23 листопада 2010 року № 1111
- "Про затвердження Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України"від 02.08.2005 N 458
- "Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп подовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах"від 20.02.2002 N 128
- "Про затвердження Примірного положення про консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють і дітей,які виховуються в умовах сім’ї"Від 30 червня 2011 року № 714
- "Про затвердження Положення про логопедичні пункти системи освіти"від 13.05.93 N 135
- "Про затвердження Примірного положення про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу"від 26 квітня 2011 року № 398
- "Про затвердження Типових штатних нормативів дошкільних навчальних закладів"від 04.11.10. № 1055
- "Про затвердження Положення про дошкільний навчальний заклад сімейного типу"від 25.11. 2011 р. № 1368
- "Про навчальну програму розвитку дітей старшого дошкільного віку «Впевнений старт»"від 21.05. 2012 р. № 604
- Спільний наказ Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 06.02.2015 № 104/52 «Про затвердження Порядку комплектування інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» зареєстрований в Міністерстві юстиції України 26 лютого 2015 року за № 224/26669
Листи Міністерства:
- Лист МОН України від 06.11.2015 № 1/9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі» Кваліметрична модель (завантажити)
- Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах»
- Лист Міністерства № 1/9-249 від 20.05.2015 р. «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»
- Лист Міністерства № 1/10-2961 від 17.10.2014 "Щодо Державних санітарних норм та правил «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей"
- Лист Міністерства № 1/9-482 від 23.09.2014 "Щодо організації роботи з питань охорони праці та безпеки життєдіяльності у дошкільних навчальних закладах"
- Лист Міністерства №1/9-411 від 13.08.2014 "Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації роботи груп для дітей старшого дошкільного віку при загальноосвітніх навчальних закладах"
- Лист МОН України від 02.04.2014 № 1/9-187 «Щодо переліку документів, необхідних для зарахування дитини до дошкільного навчального закладу та електронної реєстрації»
- Лист Міністерства № 1/9-839 від 16.11.13 "Щодо прийому дітей до дошкільних навчальних закладів"
- Лист Міністерства № 1/9-804 від 15.12.08 "Про функціонування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу"
- Лист Міністерства № 1/9-455 від 03.07.09 "Планування роботи в дошкільнихнавчальних закладах"
- Лист Міністерства № 1/9-563 від 16.08.10 "Методичні рекомендації «Фізичний розвиток дітей в умовах дошкільного навчального закладу»."
- Лист Міністерства від 16.03.2012 № 1/9-198 Інструктивно-методичні рекомендації «Організація роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період»
- Лист Міністерства від 23.05.2012 № 1/9-413 "Про організацію фізкультурно-оздоровчої роботи в дошкільних навчальних закладах у літній період"
Накази інших Міністерств:
- Державні санітарні правила і норми безпеки іграшок та ігор для здоров'я дітей
- Про затвердження Порядку комплектування дошкільних навчальних закладів (груп) компенсуючого типу
- Наказ Міністерства охорони здоров'я України № 853 від 03.10.2013 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 3 жовтня 2013 р. за № 1700/24232 "Про застосування Державних санітарних норм та правил «Влаштування, обладнання, утримання дошкільних навчальних закладів та організації життєдіяльності дітей»"
Базовий компонент дошкільної освіти України грунтується на основних положеннях Міжнародної конвенції ООН про права дитини, Законах України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», інших нормативних актах стосовно дитинства.
Засадами нового Базового компонента дошкільної освіти виступили:
– визнання самоцінності дошкільного дитинства, його особливої ролі в розвитку особистості;
– збереження дитячої субкультури;
– створення сприятливих умов для формування особистісної зрілості дитини, її базових якостей;
– пріоритет повноцінного проживання дитиною сьогодення у порівнянні з підготовкою до майбутнього етапу життя;
– повага до дитини, врахування індивідуального особистого досвіду дошкільника;
– компетентнісний підхід до розвитку особистості, збалансованість набутих знань, умінь, навичок, сформованих бажань, інтересів, намірів та особистісних якостей і вольової поведінки дитини;
– надання пріоритету соціально-моральному розвитку особистості, формування у дітей уміння узгоджувати особисті інтереси з колективними;
– формування у дітей цілісної, реалістичної картини світу, основ світогляду.
Базовий компонент дошкільної освіти ― це Державний стандарт дошкільної освіти України, який реалізується програмами та навчально-методичним забезпеченням, що затверджуються Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України. У ньому зведено норми і положення, що визначають державні вимоги до рівня освіченості, розвиненості та вихованості дитини 6 (7) років; сумарний кінцевий показник набутих дитиною компетенцій перед її вступом до школи.
Комментариев нет:
Отправить комментарий